Ströer Media zmienia sprzedaż i marketing. Paweł Szkuta za Elżbietę Con
Ströer Media zmienił organizację swojego pionu sprzedaży i marketingu. Jednocześnie do zespołu dołączył Paweł Szkuta, natomiast odeszła z niego Elżbieta Con.
Obecnie całym pionem sprzedaży i marketingu Ströer Media zarządza Adam Tkaczyk, członek zarządu firmy specjalizujący się w tym zakresie. Bezpośrednio do niego raportują działy: sprzedaży agencyjnej i new business, sprzedaży regionalnej, administracji sprzedaży, infoscreenu i marketingu.
Z początkiem lipca do Ströer Media dołączył Paweł Szkuta, obejmując nowoutworzone stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej i new business. Szkuta wcześniej pracował jako dyrektor sprzedaży i marketingu w News Outdoor Polska. Jednocześnie pracę w Grupie Ströer zakończyła Elżbieta Con, która pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Ströer Media zmienia sprzedaż i marketing. Paweł Szkuta za Elżbietę Con