Start Kanału Zero „Wydarzeniem medialnym roku” w konkursie Wirtuale
Znamy już zwycięzców wszystkich kategorii pierwszej edycji naszego konkursu Wirtuale. Laureatem w kategorii „Wydarzenie medialne roku” został Kanał Zero. Portal Krzysztofa Stanowskiego został wybrany decyzją redakcji Wirtualnych Mediów.

Za nami gala pierwszej edycji konkursu Wirtuale. Poznaliśmy na niej laureatów, którzy zwyciężyli w 14 kategoriach.
Założeniem kategorii „Wydarzenie medialne roku” było docenienie przełomowych inicjatyw, głośnych premier lub wyjątkowych kampanii medialnych, które zyskały szeroki oddźwięk wśród odbiorców. Projektów, które najbardziej wpłynęły na kształt debaty publicznej (lub branżowej), zaciekawiły opinię społeczną lub wniosły nową jakość do świata mediów.
Decyzją redakcji portalu Wirtualne Media nagrodę Wirtuala w kategorii Wydarzenie medialne 2024 roku otrzymał projekt, który namieszał na rynku jeszcze zanim na dobre oficjalnie wystartował.
Kanał Zero, bo o nim mowa, to inicjatywa, której rozmach i efekty nie mogą nie robić wrażenia. Broni się i biznesowo, i oglądalnościowo, a w rok na YouTube zrobił to, czego wydawcy nie mogą osiągnąć latami. Kanał Zero to przykład przełomowej inicjatywy na rynku mediów, która stanowi dziś istotny punkt odniesienia dla całej branży. Sukces Kanału Zero udowodnił, że nowe platformy mogą skutecznie konkurować z tradycyjnymi mediami zarówno o twórców, jak i odbiorców treści.

W kategorii Wydarzenie medialne roku nominowani byli też: Interia, Telewizja Republika, Telewizja Polska i portal Xyz.pl.

Nagrodę wręczał redaktor naczelny Wirtualnych Mediów Patryk Pallus, a odebrał ją Krzysztof Stanowski.
Dołącz do dyskusji: Start Kanału Zero „Wydarzeniem medialnym roku” w konkursie Wirtuale
Zajmijcie się rzetelnym pisaniem nie jesteście od rozdawania nagród.
A tak apropo to niestać was na TVN nawet z Brzoską