Starcom zajmie się obsługą mediową firmy Kruk
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe została wybrana w przetargu do obsługi mediowej firmy windykacyjnej Kruk. Działaniami performance zajmie się iProspect (dentsu).

Starcom odpowiedzialny będzie za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup wszystkich mediów dla KRUK w Polsce. Pierwsza wspólna kampania ruszy już we wrześniu i będzie oparta o działania w telewizji.
Na czele teamu odpowiadającego za działania dla nowego klienta stoi Wiktor Skokowski, communications & business director w Starcomie.
Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Od sierpnia za stałe działania perfomance'owe i strategię komunikacji online Kruka odpowiadać będzie iProspect (dentsu Polska), która dodatkowo odpowiada za analitykę i zakup mediów online. Klientem opiekuje się Marta Bińczyk, client partner w dentsu Polska.
Dołącz do dyskusji: Starcom zajmie się obsługą mediową firmy Kruk