„Twój Styl” liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. Tylko „Zwierciadło” na plusie”
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”. Na czele spadków znalazł się „Cosmopolitan” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2018 roku wyniosła 133 680 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2017 roku pismo to zanotowało spadek o 23,68 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję - z trzeciej - awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w sierpniu br. uplasowała się na poziomie 85 856 egz., po wzroście o 11,06 proc. - jedynym w zestawieniu.
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które spadły z miejsca drugiego. Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu zmalała o 17,79 proc. do 66 145 egz.
Z kolei najwięcej - 40 proc. - stracił „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 41 430 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 5. na 9.
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 58,14 proc.) pochwalić się mogło „Elle” (Grupa Burda).
Największy spadek w tym ujęciu odnotował „Twój Styl” - było to 19,86 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. Tylko „Zwierciadło” na plusie”