Sprint obniża cenę za ściągnięcie piosenki
Firma Sprint Nextel Corp. zamierza obniżyć do 99 centów cenę za pobranie jednego utworu muzycznego w swoim internetowym sklepie.
Obecnie za pobranie piosenki ze Sprint Music Store trzeba zapłacić 2,49 dolara. Nowa cena będzie identyczna jak w konkurencyjnym serwisie iTunes firmy Apple Inc.
Od uruchomienia sklepu pod koniec 2005 roku klienci zakupili i pobrali 15 milionów utworów. Dla porównania serwis iTunes od początku działalności w 2003 roku sprzedał 2 miliardy piosenek.
Sprint Nextel Corp. to jedna z największych firm telekomunikacyjnych na świecie. Powstała w 2005 roku w wyniku przejęcia przez Sprint Corporation za 35 miliardów dolarów Nextel Communications. Głowna siedziba znajduje się w amerykańskiej miejscowości Reston, w stanie Virginia. Jest trzecim – po Cingular Wireless i Verizon Wireless – największym operatorem komórkowym w Stanach Zjednoczonych. Internetowy sklep Sprint Music Store powstał 31 października 2005 roku, a jego pierwszymi partnerami były takie wytwórnie nagraniowe jak EMI, Sony BMG, Warner i Universal.
Dołącz do dyskusji: Sprint obniża cenę za ściągnięcie piosenki