SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sport.pl z większą przewagą nad sekcją sportową Interii, mocno w dół witryna TVP Sport

Wśród serwisów o sporcie najwięcej użytkowników mają WP SportoweFakty, a na najdłużej internautów przyciąga Onet Sport. Znacząco wzrosła odwiedzalność Sport.pl i sekcji sportowej o2.pl, natomiast spore spadki zanotowały witryna TVP Sport oraz działy sportowe Interii i SE.pl.

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy WP.pl, odwiedziło 8,97 mln internautów (co dało 30,24 proc. zasięgu), spędzając średnio po 16 minut i 58 sekund. Natomiast na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) dział sportowy przyciągnął 7,8 mln użytkowników (26,3 proc. zasięgu), przeciętnie na 20 minut i 35 sekund.

Kolejne trzy witryny notowały nieco ponad 10 minut średniego czasu korzystania. Na Sport.pl (Agora) każdy z 7,24 mln internautów (24,4 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 10 minut i 17 sekund. Sekcja sportowa Interii (Grupa Polsat-Interia) miała 5,9 mln użytkowników, 19,9 proc. zasięgu oraz 10 minut i 40 sekund średniego czasu, a portal TVP Sport, jako serwis www i aplikacja mobilna - 4,17 mln użytkowników, 14,05 proc. zasięgu oraz 13 minut i 54 sekund średniego czasu.

Z kolei sekcje sportowe o2.pl (Grupa Wirtualna Polska), Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) i portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) przyciągały odwiedzających jedynie na 2-2,5 minuty. Pierwsza zanotowała 3,19 mln użytkowników, 10,76 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania, druga - 2,89 mln internautów, 9,74 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 28 sekund średniego czasu, a trzecia - 2,23 mln użytkowników, 7,51 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 12 sekund średniego czasu.

Meczyki.pl odwiedziło 3 mln internautów (10,12 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 9 minut i 34 sekundy. Natomiast z platformy internetowej Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia) każdy z 2,89 mln internautów korzystał przeciętnie przez 5 minut i 36 godzin.

WP SportoweFakty zanotowały o 194,4 tys. użytkowników mniej oraz o 3 minuty i 28 sekund krótszy średni czas korzystania niż w styczniu, co oznacza spadek, odpowiednio, o 2,1 i 17 proc.

Onet Sport zyskał 312,3 tys. internautów (4,2 proc.), a Sport.pl - 562,9 tys. (8,4 proc.). Przy czym w pierwszym serwisie przeciętny czas korzystania zmalał o 2 minuty i 40 sekund (11,5 proc.), a w drugim - o 2 minuty i 57 sekund (22,3 proc.).

Trzy witryny zanotowały spore spadki w obu statystykach. Sekcja sportowa Interii straciła 380,1 tys. użytkowników (6 proc.) i 63 sekundy średniego czasu korzystania (9 proc.), witryna TVP Sport - 773,4 tys. internautów (15,6 proc.) oraz 6 minuty i 42 sekundy przeciętnego czasu (32,5 proc.), a dział sportowy portalu „Super Expressu” - 640,2 tys. (22,3 proc.) i 13 sekund średniego czasu (9 proc.)

Za to sekcja sportowa o2.pl zyskała 857,3 tys. użytkowników (36,7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zwiększył się o 8 sekund (5,9 proc.). Na Meczyki.pl przy spadku liczby odwiedzających o 356,9 tys. (10,6 proc.) średni czas korzystania wydłużył się o 2 minuty i 23 sekundy (33,2 proc.), a witryna Polsat Sport zanotowała spadek o 245,6 tys. użytkowników (7,8 proc.) i wzrost o minutę i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania (36,6 proc.).

Dołącz do dyskusji: Sport.pl z większą przewagą nad sekcją sportową Interii, mocno w dół witryna TVP Sport

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Od kiedy
Interia zablokowała komentarze, także czeka ją równia pochyła. Nie akceptujemy propagandy i przekazu bez wymiany poglądów.
0 0
odpowiedź
User
Grzesiok
TVP sport dno...nie oglądam
0 0
odpowiedź
User
Szymon
Ale czemu w kwietniu publikujecie wyniki za luty? Za dwa, trzy dni już będą marcowe…
0 0
odpowiedź