SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spark Foundry z budżetem mediowym kaw Segafredo Selezione

Dom mediowy Spark Foundry, należący do Publicis Media wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych linii kaw Segafredo Selezione.

Oznacza to rozszerzenie działań prowadzonych przez Publicis Groupe na rzecz tego klienta od 2019 roku, które dotychczas skoncentrowane były na performance marketingu i e-commerce.

Pierwsza kampania realizowana przez Spark Foundry dla Segafredo Selezione w tym roku rozpoczęła się kilka dni temu. Prowadzona jest pod hasłem „Select your pleasure” i dotyczy kaw Segafredo z linii Selezione. Kierowana jest do klientów indywidualnych w całej Polsce i obejmuje planowanie i zakup kampanii w telewizji  oraz w internecie.

Publicis Groupe, w ramach struktury Publicis Commerce, będzie kontynuować całościowe działania commerce dla marki Segafredo w sklepie własnym, platformach D2C czy marketplace’ach oraz u wybranych partnerów e-commerce i e-retailerów.

Agencja Performics, również część Publicis Groupe, kompleksowo obsługuje należący do Segafredo Zanetti serwis Zarabiajnakawie.pl w zakresie działań performance (afiliacja, SEM, Paid Social) oraz produkcji materiałów kreatywnych do digitalu (kreacje performance, grafika na serwisie). W ramach współpracy realizowane są cele w obszarze pozyskiwania kontaktów B2B oraz promocji i sprzedaży profesjonalnych szkoleń baristycznych.

Spark Foundry i Segafredo nie podają szczegółów związanych z przetargiem, nie ujawniają również, na jak długo zawarły umowę. Wcześniej media do kampanii kaw tej marki planował i kupował dom mediowy Pro Media House.

Dołącz do dyskusji: Spark Foundry z budżetem mediowym kaw Segafredo Selezione

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl