SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż miesięczników 'CKM' i 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w listopadzie 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie ur. wyniosła 70 796 egz. i była o 24 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 67 658 egz. (spadek o 1 proc.). Na pozycji trzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż w porównaniu do listopada 2007 r. spadła o 7 proc. i wyniosła 67 102 egz.

listopad


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 70 796 92 416
Men's Health 67 658 68 518
Logo 67 102 72 389
Playboy 62 672 63 920


W listopadzie ur. najwięcej stracił "CKM".

2008


listopad

październik

ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 70 796 73 704
Men's Health 67 658 67 614
Logo 67 102 67 254
Playboy 62 672 57 690


W listopadzie ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 34 020 egz., tracąc 10 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007 roku.

listopad


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 34 020 38 796
Businessman.pl 26 245 20 171

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotował tylko "Businessman.pl".

2008

listopad październik
ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 34 020 36 982
Businessman.pl 26 245 25 982

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników 'CKM' i 'Forbes'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl