Spada sprzedaż miesięczników 'CKM' i 'Forbes'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w listopadzie 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w listopadzie ur. wyniosła 70 796 egz. i była o 24 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który
sprzedał się w ilości 67 658 egz. (spadek o 1 proc.). Na pozycji
trzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż w
porównaniu do listopada 2007 r. spadła o 7 proc. i wyniosła 67 102
egz.
listopad |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 70 796 | 92 416 |
Men's Health | 67 658 | 68 518 |
Logo | 67 102 | 72 389 |
Playboy | 62 672 | 63 920 |
W listopadzie ur. najwięcej stracił "CKM".
2008 |
||
|
listopad |
październik |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 70 796 | 73 704 |
Men's Health | 67 658 | 67 614 |
Logo | 67 102 | 67 254 |
Playboy | 62 672 | 57 690 |
W listopadzie ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników
biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 34 020
egz., tracąc 10 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007
roku.
listopad |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 34 020 | 38 796 |
Businessman.pl | 26 245 | 20 171 |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotował
tylko "Businessman.pl".
2008 | ||
listopad | październik | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 34 020 | 36 982 |
Businessman.pl | 26 245 | 25 982 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników 'CKM' i 'Forbes'