„some think new” - agencja Eskadra z nową identyfikacją
Agencja reklamowa Eskadra wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na haśle „some think new”. - Chcemy pokazać zarówno naszym obecnym, jak i przyszłym klientom, że jesteśmy na bieżąco z nieustannie zmieniającymi się trendami - tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający firmy.
Nowa identyfikacja wizualna Eskadry jest utrzymana w stylistyce minimalistycznej: logo firmy składa się jedynie z jej nazwy zapisanej typograficznie oraz hasła „some think new”. Ma to odzwierciedlać myśl, że najważniejszy jest pomysł, oraz uzupełniać, a nie przytłaczać kompetencje koncepcyjne agencji. Z kolei nowy slogan ma podkreślać świeże podejście przez firmę do projektów i briefów.
- Chcemy pokazać zarówno naszym obecnym, jak i przyszłym klientom, że jesteśmy na bieżąco z nieustannie zmieniającymi się trendami, jednak wciąż najważniejsza jest umiejętność integracji planowanych działań - tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający agencji. - Eskadra zatem stawia na inteligentną integrację kanałów komunikacji, czyli równowagę i skuteczność, w związku z czym nie chcemy być bardziej off czy online - dodaje.
Nowa identyfikacja wizualna zapowiada zmiany w organizacji agencji. Firma planuje przede wszystkim poszerzyć kompetencje kreatywne w zakresie komunikacji internetowej.
Eskadra działa od ponad 20 lat. Oferuje usługi reklamowe w zakresie full service, zajmuje się także event marketingiem i marketingiem instytucji publicznych.
Dołącz do dyskusji: „some think new” - agencja Eskadra z nową identyfikacją