SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Smirnoff wybiera agencję kreatywną do globalnej obsługi

Firma Diageo rozpoczęła poszukiwanie globalnej agencji do obsługi kreatywnej dla marki wódki Smirnoff. Oznacza to rozstanie z agencją 72andSunny, z którą firma współpracuje od blisko dekady.

Smirnoff rozpoczął poszukiwania nowej światowej agencji kreatywnej. Przegląd, który rozpoczął się wiosną, po dziewięciu latach zamyka relacje marki wódki z 72andSunny.

Ta agencja reklamowa, z siedzibą w Los Angeles, stworzyła kampanie dla Smirnoff z udziałem celebrytów Teda Dansona i Chrissy Teigen, a także artystów transpłciowych, takich jak tancerka Lucy Fizz, DJ Honey Dijon i aktorka Laverne Cox. Wiele z jej kampanii koncentrowało się na integracji w społeczności LGBTQ+ i kanadyjskich grupach imigrantów.

Diageo i 72andSunny zdecydowali, że agencja ta nie będzie brać udziału w prowadzonym właśnie przetargu. Do przeglądu zaproszono ok. 20 agencji.

Na shortliście są obecnie trzy agencje. Budżet o jaki walczą szcowany jest na 3 mln dolarów.

Smirnoff chce wybrać nową agencję do jesieni br.

Dołącz do dyskusji: Smirnoff wybiera agencję kreatywną do globalnej obsługi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl