SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siesta: Bakalie dorodne z natury (wideo)

21 listopada pod hasłem „Bakalie dorodne z natury” rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa bakalii Siesta (Jutrzenka Colian). Akcję przygotowały firmy Top Impact i Universal McCann.

Tegoroczna kampania bakalii Siesta jest kontynuacją ich akcji reklamowej z poprzedniego roku. W 15-sekundowym spocie produkty i ich najważniejsze cechy zostają przedstawione z przymrużeniem oka - poprzez dwuznaczności i zabawny dialog. Celem akcji oprócz zaprezentowania oferty produktowej marki jest budowanie jej pozytywnego wizerunku.

W ramach kampanii reklamy od 21 listopada do końca grudnia będą emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych. Kreacją i produkcją spotów zajęła się agencja Top Impact, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Siesta: Bakalie dorodne z natury (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl