Mariusz Ryciak odpowiada za marketing słodyczy Colian
Mariusz Ryciak, ostatnio group CMO Oshee Polska, od lipca dołączył do marketingu firmy Colian.

Ryciak odpowiada za marketing słodyczy Colian takich polskich marek słodyczy jak Akuku!, Goplana, Jeżyki, Jutrzenka i Solidarność. Ponadto zajmie się aktywacją działań marketingowych zagranicznych marek słodyczy, w tym brytyjskiej Elizabeth Shaw i irlandzkiej Lily O'Brien's.
Wraz z końcem 2019 roku z firmą Colian rozstała się Anna Tutak-Kordyl, dyrektorka ds. strategii marketingowej.
Ostatnio Oshee Polska
Mariusz Ryciak z Oshee Polska był związany od listopada 2017 roku. Odpowiadał za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy - Oshee, Kingi Pienińskiej i Combu. Mariusz Ryciak jest związany z Oshee od 2017 roku.
Przed Oshee Polska pracował jako strategic director w NeumannBrown, zarządzał własną agencją Red Parrot.
Wcześniej m.in. przez lata pracował w branży reklamowej oraz na rynku mediów. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Radiu Zet, następnie kierował działem sponsoringu w PTC (dziś T-Mobile Polska). Był również szefem promocji dla sieci radiowych - Super FM i Ad.point. W 2004 roku wdrażał strategię wprowadzenia na rynek nowej stacji telewizyjnej - Podróże TV. Współtworzył agencje reklamowe Blue Angels i Brand New Heaven. Doradzał m.in. takim markom jak: North Fish, ALMAR, Żabka, Wojas, Grupa Radiowa Agory, Bakalland, FoodCare, Polfarma czy Pfizer.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Ryciak odpowiada za marketing słodyczy Colian