Segment people: “Viva!” w górę, “Gala” w dół
Liderem sprzedaży wśród pism z segmentu people był w kwietniu br. dwutygodnik “Party”. Najbardziej swój wynik poprawiła „Viva!”, zaś największy spadek dotknął “Galę”.
W kwietniu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) wyniosło 446 011 egz., czyli było o 0,1 proc. wyższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się konkurencyjny dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 348 592 egz. i było o 2,4 proc. niższe niż w kwietniu 2009 roku.
Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które zanotowała największy w rankingu wzrost rozpowszechniania, wynoszący 18,3 proc.. Jej wynik to 172 710 egz.
Czwarty w rankingu był jedyny w nim tygodnik, czyli "Gala" (G+J Polska), która w kwietniu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 109 969 egz., czyli jej rozpowszechnianie płatne razem było o aż o 23,8 proc. niższe niż rok wcześniej.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |
ZKDP | 2009 | 2010 |
Tytuł | rozpowszechnianie płatne razem | |
Party Życie Gwiazd | 445 406 | 446 011 |
Show | 357 228 | 348 592 |
Viva | 145 964 | 172 710 |
Gala | 144 262 | 109 969 |
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. trzy tytuły zanotowały wzrosty rozpowszechniania płatnego razem, największy z nich dotyczył “Vivy!” - jej wynik poszedł do góry o 34,3 proc. Spadek - o 4,4 proc. - zanotował tylko “Show”.
Wirtualnemedia.pl | 2010 | |
ZKDP | marzec | kwiecień |
Tytuł | rozpowszechnianie płatne razem | |
Party Życie Gwiazd | 440 488 | 446 011 |
Show | 364 695 | 348 592 |
Viva | 128 589 | 172 710 |
Gala | 105 007 | 109 969 |
Dołącz do dyskusji: Segment people: “Viva!” w górę, “Gala” w dół