SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Santander Consumer Bank wykorzystuje sztuczną inteligencję w kampanii reklamowej

Nowa kampania Santander Consumer Banku „Komunikacja stworzona z AI” promuje kredyty gotówkowe za pomocą obrazów i tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję. 

Kampania Santandera obejmuje reklamy w wyszukiwarce Google, mailingi do klientów oraz komunikaty na stronie banku. Kampania ma m.in. podkreślić potencjał, jaki tkwi we współpracy z AI w zakresie tworzenia nowoczesnej komunikacji z klientem.

Materiały powstałe z użyciem sztucznej inteligencji pozwalają bankowi na zobrazowanie potrzeby użytkownika i sposobu jej sfinansowania.

- Według naszej wiedzy żaden inny bank nie podjął się wyzwania jednoczesnego generowania treści i obrazów reklamowych przy użyciu sztucznej inteligencji. Mieliśmy dwie koncepcje na te materiały, po pierwsze, chcieliśmy pokazać, że to, co tworzy AI może stać się rzeczywistością dzięki kredytom banku. Po drugie, zależało nam, żeby uczłowieczyć sztuczną inteligencję, podkreślić że jest wszędzie i nigdy nie zasypia, podobnie jak nasza technologia i procesy, dzięki którym klienci mogą skorzystać z finansowania 24h/7 - komentuje Dariusz Józefiak, dyrektor marketingu digital i rozwoju narzędzi w Santander Consumer Banku.

Kampania potrwa do końca września br. 

Dołącz do dyskusji: Santander Consumer Bank wykorzystuje sztuczną inteligencję w kampanii reklamowej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
3213213213
Fascynujące
odpowiedź
User
Magnolia
Bank o najgorszej reputacji wśród klientów podnieca się zautomatyzowanym doborem obrazków w reklamie. Już lepiej by się zajęli redukcja papieru wysyłanego do Klientów.
odpowiedź
User
MM
Nonsens... pod garażem śmietnik, samochód zjedzony - kto robił kreacje? agencja international? :D litości
odpowiedź