SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SalesTube rozpoczyna współpracę z Flashscore

Agencja SalesTube (Group One) w ramach współpracy z Flashscore (dostawca wyników sportowych w czasie rzeczywistym) będzie odpowiedzialna za dostarczenie, wdrożenie technologii i bieżące wsparcie techniczne dla tego klienta.

Strona internetowa oraz aplikacja mobile Flashscore, która umożliwia w czasie rzeczywistym szczegółowe relacjonowanie wyników zawodów z prawie 40 dyscyplin sportowych, rozpoczyna współpracę z SalesTube przy wdrożeniu Google Marketing Platform. W ramach współpracy z globalną marką SalesTube  zajmie się  dostarczeniem, pełnym wdrożeniem technologii oraz ongoingowym supportem platformy Google Marketing Platform.

- Praca w środowisku Google Marketing Platform zapewni nam większą efektywność działań reklamowych przy jednoczesnej optymalizacji budżetu. Wykorzystanie w naszej codziennej pracy narzędzi oferowanych przez GMP zagwarantuje nam również pełny dostęp do zaawansowanych danych, które umożliwią  ich pełną analizę, a to z pewnością wpłynie na równoczesne lepsze decyzje taktyczne oraz strategiczne naszej firmy. Decydując się na współpracę z SalesTube poszukiwaliśmy partnera, który nie tylko umożliwi nam implementacje narzędzia GMP do naszego środowiska, ale również nauczy nas jak w pełni  korzystać, z ogromnej ilości danych, które obecnie posiadamy - mówi Štěpán Tomíček, strategic media manager, Flashscore

W swojej ofercie Flashscore poza prezentacją wyników w czasie rzeczywistym, która obejmuje prawie 40 dyscyplin sportowych z ponad 6 200 zawodów, zapewnia także własne wiadomości. Wśród nich znajdują się między innymi komentarze audio (dostępne w 11 językach) oraz tekstowe prowadzone na żywo, skróty oraz relacje wideo, podglądy wybranych meczów, czy też profile graczy z uwzględnieniem ich własnych statystyk.

Dołącz do dyskusji: SalesTube rozpoczyna współpracę z Flashscore

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl