Ruszyła zimowa kampania Nocowanie.pl
Sponsorem programu jest właściciel portalu Nocowanie.pl. miejsca noclegowe w Polsce – komunikat takiej treści, poprzedzony zdjęciami z najciekawszych miejscowości turystycznych, niedawno pojawił się w telewizji i radiu. Aby go usłyszeć, wystarczy włączyć odbiornik. Trwa kampania promocyjna serwisu Nocowanie.pl.

Ruszyła zimowa kampania reklamowa serwisu Nocowanie.pl. Motywem przewodnim tej największej do tej pory kampanii reklamowej Nocowanie.pl są ferie zimowe. Kreacje nawiązują do najpopularniejszych zimowych kurortów w Polsce. Pojawiają się w nich między innymi Zakopane z Kasprowym Wierchem, Morskim Okiem i Krupówkami, Karpacz, Śnieżka, Wrocław oraz Kazimierz Dolny.
Spoty reklamowe emitowane są w telewizji TVN, TVN24. Nocowanie.pl można zobaczyć w telewizji śniadaniowej w programie Dzień Dobry TVN oraz jako sponsora prognozy pogody w TVN24, a także w TVN przy okazji emisji seriali „Na Wspólnej” i „Szpital”.
Spoty radiowe pojawiają się między innymi w Radiu Eska, Radiu Złote Przeboje i Radiu Rzeszów.
– Nocowanie.pl to najpopularniejszy polski serwis z bazą noclegową. Korzysta z niego blisko 3 miliony turystów miesięcznie, ale wciąż wiele osób nie wie, jak znaleźć sprawdzony nocleg. Dlatego chcemy dotrzeć właśnie do tych osób i pokazać im, że Nocowanie.pl jest serwisem, w którym bezpiecznie można zarezerwować noclegi na ferie zimowe w Polsce – mówi Kamil Ruciński prezes zarządu Nocowanie.pl Sp. z.o.o.
Kampania reklamowa Nocowanie.pl rozpoczęła się na początku stycznia i potrwa około czterech tygodni. Przygotowując i realizując kampanię, Nocowanie.pl korzystało ze wsparcia spółek Grupy Wirtualna Polska, do której należy serwis.