„Ruszaj w ślad za Leszkiem” - piwo Lech reklamowane w zimowych puszkach (wideo)
Piwo Lech Premium (z portfolio Kompanii Piwowarskiej) kolejny raz będzie dostępne w sezonowych, zimowych puszkach. Promuje to kampania reklamowa pod hasłem „Ruszaj w ślad za Leszkiem”.
Zimowe puszki piwa Lech będą dostępne w dwóch wersjach: pierwszą „ubrano” w czapkę i szal, drugą z kolei w kurtkę puchową. Oba wzory puszki będą w sprzedaży na terenie całego kraju do wyczerpania zapasów. Zaprojektowała je agencja Cztery Czwarte.
Pierwszy raz takie sezonowe opakowania wprowadzono rok temu.
Nowe reklamy pokazują z humorem zimowe perypetie Leszka Chmielewskiego, który w tegorocznych letnich spotach Lecha odwiedził Brazylię i Afrykę.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz internet (reklamy w serwisach VoD oraz stronach i aplikacjach mobilnych, interaktywny konkurs na facebookowym fanpage’u Lecha).
Koncepcję spotu przygotowała GPD Agency, wyprodukowało go Platige Image. Za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To Linked by Isobar. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC, komunikację PR prowadzi agencja Publicon.
Dołącz do dyskusji: „Ruszaj w ślad za Leszkiem” - piwo Lech reklamowane w zimowych puszkach (wideo)