SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza serwis Weekend.Gazeta.pl. Za projekt odpowiada Hanna Rydlewska

Agora we wtorek uruchamia serwis Weekend.Gazeta.pl, który jest rozwinięciem uruchomionego w 2014 roku weekendowego magazynu portalu. Dłuższe teksty będą się teraz ukazywały w nim także od poniedziałku do czwartku.

- Przez niemal dwa lata istnienia Weekend stał się jednym z ważnych elementów portfolio Gazeta.pl. Użytkownicy portalu szybko polubili serwowane w tej sekcji wywiady, teksty o tematyce społecznej, rankingi czy autorskie przewodniki - mówi Wirtualnemedia.pl Hanna Rydlewska, redaktor naczelna Weekend.Gazeta.pl.

Szefowa serwisu dodaje, że użytkownicy pisali o tym, że weekendowych form brakuje im na co dzień i zwracali uwagę, że w tygodniu ciężko jest wrócić do archiwalnych artykułów.

 - Stąd pomysł, by zbudować efektowny serwis Weekend.Gazeta.pl, agregujący wszystkie weekendowe materiały. Nowa strona powstała też po to, by lektura Weekendu na urządzeniach mobilnych była jeszcze wygodniejsza niż dotychczas - mówi Rydlewska.

W weekendy serwis będzie publikować - tak jak dotąd - od 12 do 15 materiałów. - Uzupełniamy tę liczbę jednak o treści publikowane w tygodniu – początkowo zakładamy, że będzie to jeden dodatkowy artykuł dziennie, przygotowany przez redakcję Weekendu - wyjaśnia szefowa Weekend.Gazeta.pl. Z czasem powinno być ich więcej.

- Teksty, które będziemy proponować czytelnikom w tygodniu, będą bardziej „zaczepione” w aktualnościach od tych, które publikujemy w weekendy. Wciąż będą atrakcyjne wizualnie, dopracowane, bardziej lifestyle’owe niż newsowe, ale częściej będą się odnosić do dyskusji gorących w danej chwili - opisuje Hanna Rydlewska.

W weekendy materiały z serwisu tak jak dotąd promowane będą u góry strony głównej Gazeta.pl. Artykuły publikowane od poniedziałku do czwartku będą pojawiać się w portalu wśród innych tekstów, będą też promowane w jego kanałach społecznościowych.

W styczniu br. do zespołu serwisu dołączył Michał Gostkiewicz, pracujący dotąd w dziale Wiadomości. Serwis w dużej mierze bazuje na współpracy z autorami zewnętrznymi, których cały czas przybywa.

Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że w grudniu ub.r. artykuły z weekendowego wydania portalu Gazeta.pl czytało ponad 416,1 tys. realnych użytkowników, którzy wygenerowali 1,96 mln odsłon, a każdy korzystał z tej sekcji średnio przez 6 minut i 22 sekundy.

Z Hanną Rydlewską, szefową serwisu Weekend.Gazeta.pl, rozmawiamy o koncepcji witryny i planach jego rozwoju.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Rusza serwis Weekend.Gazeta.pl. Za projekt odpowiada Hanna Rydlewska

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
add
ten "wywiad" to taki materiał sponsorowany ???
odpowiedź
User
Tadeo
Szkoda czasu na tą liberalno-lewicową propagandę.
odpowiedź
User
Mick
zwrócę szczególną uwagę na świetną estetykę tych wydań, weekendowe linery gazeta.pl maja nowoczesny i atrakcyjny układ ( pełen ekran ze zdjęciem + czysty scrollowany tekst ) do świetny kierunek! Czytelnie i estetycznie
odpowiedź