Rusza trzecia edycja akcji „Róż się do lekarza”
Agencja Isobar i dentsu X (dentsu Polska) wystartowały z trzecią odsłoną akcji „Róż się do lekarza” realizowaną dla firmy Galderma.
„Róż się do lekarza” to pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna na temat trądziku różowatego. Jej głównym celem jest budowanie świadomości społecznej nt. choroby i nakłonienie potencjalnych pacjentów do wizyty u lekarza.
Obecnie realizowana jest już trzecia edycja kampanii, która ma za zadanie zbudować świadomość trądziku różowatego jako choroby, a nie defektu kosmetycznego. Obecna odsłona akcji przypadła na kwiecień – miesiąc świadomości trądziku różowatego.
Działania skupiają się na mocnym rozwoju kanałów społecznościowych Róż się do lekarza – Facebooka i Instagrama. Główny nacisk jest kładziony jednak na influencer marketing. Agencja postawiła na współprace z Magdaleną Kaczanowicz (racjapielegnacja), Kasią Malczyk (myskinstoryy) i Karoliną Gołębiewską (stylizacje), których zadaniem było zachęcanie swoich fanów do odwiedzenia landing page’a kampanii rozsiedolekarza.pl oraz strony globalnej rosaceaspace.com.
W kampanię zaangażowani eksperci
Wsparciem dla kampanii jest udział ekspertów w dziedzinie dermatologii: profesor Wioletty Barańskiej-Rybak - Klinika Dermatologii, Wenerologii i Alergologii GUMed, wykładowcy o zasięgu krajowym i międzynarodowym, należącej do licznych Advisory Board do spraw trądziku i trądziku różowatego oraz Ivany Stanković - lekarza medycyny, specjalistki dermatolog-wenerolog z kliniki Dermea, które czuwają nad merytoryką treści.
Oprócz materiałów contentowych, influencer marketingu i social mediów, Isobar i dentsu X (dentsu Polska) postawiło na działania mediowe w obrębie inventory sieci Spicy Mobile (m.in. poprzez aplikacje OLX, Onet News, Spotify czy Jak Dojadę).
Dołącz do dyskusji: Rusza trzecia edycja akcji „Róż się do lekarza”