Rodzinna wyprawa na najwyższy listek reklamuje herbatę Saga (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa zmienionej wersji herbaty Saga (produkowanej przez Unilever). Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB & tribal, CutCut i PHD Media Direction.
Spot Sagi pokazuje niesamowitą wyprawę ojca z dwojgiem dzieci: pomniejszeni do rozmiarów liliputów dostają się na najwyższy listek herbaciany, wspinając się i lecąc na motylu. Reklama podkreśla, że herbata Saga jest produkowana z wysokiej jakości listków, dzięki czemu ma atrakcyjny kolor i świetny smak.
W kampanii prezentowana jest nowa, udoskonalona wersja Sagi w odświeżonym opakowaniu, na którym pojawił się motyw listków herbacianych.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji.
Kreacją reklam zajęła się agencja DDB & tribal, a realizacją spotu - dom produkcyjny CutCut na czele z reżyser Karoliną Lewicką i operatorem Bartkiem Kaczmarkiem. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Rodzinna wyprawa na najwyższy listek reklamuje herbatę Saga (wideo)