Rewolucja francuska w spocie Simplusa (wideo)
Rozpoczęta przed tygodniem kampania reklamowa Simplusa nawiązuje do rewolucji francuskiej. Akcja promuje stawkę za połączenia wprowadzaną przez operatora tej sieci.
Trwająca od połowy marca kampania reklamowa Simplusa pokazuje alternatywny przebieg rewolucji francuskiej: podczas narady powstańców na hasło walki o wyrażenie swoich poglądów pada odpowiedź, że lepiej zrobić to przez telefon. W 30-sekundowym spocie wykorzystywanym w tej akcji znajdują się sceny batalistyczne, a grają w nim francuscy aktorzy. Kampania promuję stawkę w wysokości 29 gr wprowadzaną przez Polkomtel na połączenia do wszystkich sieci oprócz Play.
Akcja od 16 marca jest prowadzona w telewizji, kinach, internecie, prasie, outdoorze i materiałach BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Team One, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Rewolucja francuska w spocie Simplusa (wideo)