Rekrutacja Commercial Union wspomagana kampanią informacyjną
Działania rekrutacyjne Commercial Union Polska na stanowiskamenedżer zespołu doradców oraz doradca ds. ubezpieczeń i inwestycjiwspomagane są kampanią reklamową w internecie, prasieogólnopolskiej i lokalnej, a także w tygodnikach opiniotwórczychoraz w periodykach skierowanych do studentów.
W kampanii internetowej zostały wykorzystane standardowe formyodsłonowe: bannery, billboardy, double billboardy, a także mailingoraz linki tekstowe w wyszukiwarkach. Są one emitowane na portalachogólnych, społecznościowych, witrynach rekrutacyjnych, studenckichoraz na stronach przeznaczonych dla osób pracujących lubstudiujących za granicą. Dodatkowo kampanię wzbogacają ogłoszeniarekrutacyjne emitowane m.in. na Goldenline.pl, Hrk.pl orazwortalach należących do Agory. W działania rekrutacyjne zostałytakże zaangażowane biura karier znajdujące się przy największychuczelniach Polski.
Każda z form reklamowych, emitowanych w internecie, przekierowujedo strony docelowej. Potrwa do końca października. Przekaz dotrzedo 84 proc. ogółu internautów w Polsce, z czego 88 proc. będąstanowić internauci z grupy docelowej (osoby w wieku 20-30lat).
Za planowanie oraz zakup mediów w internecie odpowiedzialny jestdom mediowy ACR.
Dołącz do dyskusji: Rekrutacja Commercial Union wspomagana kampanią informacyjną