Raperzy KIZO, Tymek i Gedz w kampanii Hennessy
Marka koniaku Hennessy (należąca do Louis Vuitton Moet Hennessy, LVMH) rozpoczęła kampanię reklamową, do której zaprosiła raperów: KIZO, Tymka i Gedza. Działania przygotowała agencja high&.
W ramach projektu powstały 3 filmy, w których raperzy odpowiadają na nietypowe i czasem niewygodne pytania, testując koktajle na bazie koniaku. Hennessy pokazuje, że wbrew powszechnej opinii, smakiem koniaku można cieszyć się nie tylko w czystej postaci.
Filmy ukażą się w mediach społecznościowych artystów, marki oraz na kanale YouTube portalu muzycznego CGM. Pierwszym artystą, z którym Hennessy publikuje film jest KIZO.
Za kreację, strategię, produkcję, współpracę z artystami oraz komunikację kampanii odpowiedzialna jest agencja high&.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Raperzy KIZO, Tymek i Gedz w kampanii Hennessy