Temu chce więcej sprzedawców z Europy. Współpraca z koncernem logistycznym
Azjatycka platforma e-commerce Temu poszerza współpracę z firmą logistyczną DHL Group. Chce, żeby w Europie do 80 proc. obrotów na platformie generowali lokalni partnerzy handlowi.

W ramach podpisanego memorandum DHL Group będzie w obszarze logistycznym wspierać działalność Temu w Europie. Chodzi m.in. o model lokalny (tzw. „local-to-local”), umożliwiający regionalnym partnerom handlowym sprzedaż za pośrednictwem platformy oraz wsparcie realizacji lokalnych zamówień.
– Podpisany list intencyjny to istotny krok w rozwoju naszej współpracy z DHL Group. Rozbudowana sieć oraz możliwości logistyczne firmy pomogą nam realizować misję zwiększania dostępności do przystępnych cenowo produktów dla konsumentów oraz wspierać rozwój sprzedawców obecnych na platformie – mówi Qin Sun, współzałożyciel Temu.
CZYTAJ TEŻ: DHL goni Orlen Paczkę w automatach
Platforma szacuje, że nawet 80 proc. jej całkowitej sprzedaży w Europie będzie pochodzić z modelu lokalnego. W przyszłości planuje w przyszłości umożliwić europejskim sprzedawcom dotarcie do globalnych rynków e-commerce.

DHL Group będzie zapewniać Temu m.in. rozwiązania w zakresie transportu multimodalnego. Będzie też wspierać platformę w zwiększaniu obecności na rynkach e-commerce, w tym w regionach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
– Za pośrednictwem naszych jednostek operacyjnych DHL już dziś dostarczamy szeroki zakres usług logistycznych dla Temu – od transportu lotniczego po dostawy tzw. “ostatniej mili”. Cieszymy się, że możemy pogłębić naszą współpracę – komentuje Katja Busch, CCO oraz head of DHL customer solutions & innovation.
Dołącz do dyskusji: Temu chce więcej sprzedawców z Europy. Współpraca z koncernem logistycznym