SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Dla Ciebie z kampanią reklamową „Gramy Dla Ciebie!”

Radio dla Ciebie z początkiem września startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Gramy dla Ciebie!”. Ma ona zwiększyć rozpoznawalność oraz wzmocnić pozycję rozgłośni na rynku radiowym.

Kampania promocyjno – wizerunkowa „Gramy dla Ciebie!” prowadzona będzie w prasie, telewizji, kinach  oraz w internecie. Dodatkowo, w Warszawie a także w innych miastach województwa mazowieckiego, będzie można znaleźć billboardy promujące stację.

- „Gramy dla Ciebie!” to kampania, w której skupiliśmy się na pokazaniu słuchaczom, że Radio dla Ciebie to Radio wszechstronne, oferujące programy, zarówno z zakresu publicystyki, jak i audycje kulturalne, a przede wszystkim muzyczne. Dlatego, w nowej jesiennej ramówce stawiamy na muzykę i to ona jest motywem przewodnim kampanii - uważa Tadeusz Deszkiewicz, prezes zarządu rozgłośni.

W okresie od lutego do lipca 2018 roku Radio dla Ciebie zanotowało 1,1 proc. udziału w rynku słuchalności w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Radio Dla Ciebie z kampanią reklamową „Gramy Dla Ciebie!”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Babcia Władzia
Gramy dla ciebie pisowską propagandę,której nikt nie słucha.
0 0
odpowiedź
User
Gramy badziew dla nikogo
Pan prezes zamiast latać ciągle do Prezydenta niech zajmie się zarządzaniem radiem. Za co bierze kasę.
0 0
odpowiedź
User
znawca
nonsens. niczym, kompletnie niczym się ta stacja nie broni.
zalepianie dziur w nudnej ramówce. osobistości iście kumplowskie słuchalności nie zapewnią panie prezesie.
to, że po ciekawym muzycznie radiu, bogatym pozostały zgliszcza - to tylko szczegół.
zresztą - po wszystkim właściwie co było wartością rdca dziś już tylko wspomnienie.
i wgl teraz nagle, po dwóch i pół roku rujnowania absolutnie wszystkiego - audycji, autorów, atmosfery w zespole, muzyki itd. - nagle walczymy jednak o słuchacza? czyżby wybory się zbliżały i tuba zaczynała być potrzebna? jak inaczej wytłumaczyć ten "szalony" ruch skoro do tej pory nikomu nie zależało?
nonsens a nawet - blisko pure nonsense ;) - gdyby nie fakt, że to jednak każdy z nas na te decyzje pracuje każdego dnia. i robi się już tylko gorzko. Prezesie
0 0
odpowiedź