SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio 357 zaczyna współpracę z Męskim Graniem. Będzie promowało młodych artystów

Dziennikarze Radia 357 zrealizują w tym roku po raz pierwszy projekt, towarzyszący trasie Żywiec Męskie Granie. Na mobilnej scenie rozgłośni wystąpią młodzi artyści, wytypowani przez redakcję muzyczną. Start projektu - 6 sierpnia, jego partnerem jest Skoda.

Koncerty Męskiego Grania na dużej scenie poprowadzi w tym roku Piotr Stelmach, który jest także koordynatorem muzycznej redakcji Radia 357. - Szukamy talentów wśród muzyków, którzy są wciąż na początku swojej kariery. Jako radio, oprócz grania muzyki o ugruntowanej pozycji, chcemy dawać szansę tym, którzy dopiero próbują się wybić. Dlaczego? Nam też tę szansę poniekąd dano. Więcej: dostajemy ją każdego dnia od 32 tysięcy patronów, finansujących nasze radio. W ten sposób niejako spłacamy dług wdzięczności - komentuje Stelmach.

Kto zagra w sierpniu?

Scena 357 realizowana jest w ścisłej współpracy z organizatorem trasy - Agencją Live. 6 i 7 sierpnia w Krakowie (Muzeum Lotnictwa) wystąpią na niej zespoły: Hamulec, Duxius i Jakub Skorupa. Z kolei w dniach 13-14 sierpnia w Warszawie (Tor Służewiec) zagrają: Kamil Hussein, Unfortunate Sons i dreampopowe trio Nastroje.

W kolejnej odsłonie (20-21 sierpnia, Poznań, Park Cytadela) zaprezentują swoją twórczość: Syndrom Paryski, Youth Novels i Marta Bijan. W ostatnim koncercie cyklu (27-28 sierpnia, Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem) zagrają: Wodorost, Blurred Pink i Kyoku.

Scena autorskim projektem Radia 357

Mobilną Scenę 357 zaprojektowano specjalnie na potrzeby sierpniowych koncertów. Będzie kompletnie wyposażona w zaplecze techniczne. Ozdobili ją artyści malujący graffiti. - To nasz autorski projekt. Chcieliśmy stworzyć coś symbolizującego przejście między graniem garażowym, a dużą sceną. Taki wehikuł podkreślający ważny moment w karierze. Jesteśmy trochę w podobnym momencie jako radio – wyjaśnia Julia Kohman, dyrektor marketingu i sprzedaży w Radiu 357. W realizacji pomysłu radiowców wspiera Škoda.

To już dwunasta edycja projektu Męskie Granie sponsorowanego przez markę Żywiec. Formuła została dostosowana do wymogów pandemicznych. Z tego samego powodu w tym roku po raz pierwszy w historii na trasie pojawią się aż dwie orkiestry – Męskie Granie Orkiestra 2020 oraz Męskie Granie Orkiestra 2021.

Na jednej scenie zagrają artyści od lat obecni na scenie projektu: Dawid Podsiadło, BRODKA, ØRGANEK, Artur Rojek, Daria Zawiałow, ZALEWSKI, król, Maria Peszek, Natalia Przybysz oraz RALPH KAMINSKI. Dodatkowo, publiczność będzie mogła usłyszeć muzyków, którzy do tej pory nie pojawiali się regularnie na Męskim Graniu, a niektórzy z nich wystąpią na trasie po raz pierwszy. W czterech miastach zagrają: BAASCH, Bluszcz, Jarecki, Kasia Lins, Kaśka Sochacka, Kwiat Jabłoni, Muchy, Niemoc + goście, Shyness!, Waluś Kraksa Kryzys, Vito Bambino i Zdechły Osa.

Pod koniec czerwca zaprezentowano singiel „I Ciebie też, bardzo”,  promujący tegoroczną trasę Męskiego Grania. Piosenkę śpiewają Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło i Vito Bambino.

 

Za tegoroczną koncepcję i realizację Męskiego Grania odpowiada agencja Live. Kampanię dla Męskiego Grania przygotowuje 2012 Agency. Za działania digital odpowiada agencja Feeders.

Dołącz do dyskusji: Radio 357 zaczyna współpracę z Męskim Graniem. Będzie promowało młodych artystów

40 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
animowany
Pytanie, dlaczego wytypowani przez redakcje, a nie np słuchaczy? W BISliscie to słuchacze decydowali czego chcą słuchać, ale tutaj jak zwykle Stelka wie najlepiej.
odpowiedź
User
q
Ciągle ci sami wykonawcy. Nuda panie.
odpowiedź
User
...
No proszę, stacyjka internetowa utrzymywana przez słuchaczy promuje polską młodą scenę muzyczną na jednej z największych tras koncertowych. A Polskie Radio w tym czasie przytula dziesiątki milionów z budzetu i "reklam" spółek skarbu państwa, żeby wydusić z siebie koncert Rodowicz raz na rok.
odpowiedź