PZU chce wybrać trzy agencje reklamowe do współpracy
PZU szykuje się do przetargu na obsługę reklamową, w którym wybierze do współpracy trzy agencje. Umowy z obecnymi wygasają w styczniu 2026 roku.
Ubezpieczyciel zakończył proces RFI (Request Form Information), ale jego biuro prasowe nie podaje, ile agencji do niego się zgłosiło.
– Niebawem rozpoczniemy etap RFP z wybranymi agencjami, które zostaną do niego oficjalnie zaproszone. Na ten moment nie wiemy, czy wszystkie zdecydują się do niego przystąpić – przekazało nam biuro prasowe PZU.
Celem przetargu jest wyłonienie trzech agencji do współpracy reklamowej przy kampaniach 360 - jednej wiodącej i dwóch wspierających. – W związku z tym, że będziemy wyłaniać trzy agencje, do przetargu musimy zaprosić nieco więcej firm, niż przy wyborze jednego partnera – informuje biuro prasowe.
Zobacz też: Audyt w PZU - czarna lista mediów
Spółka chce sfinalizować przetarg w ciągu kilku miesięcy, jednak na tym etapie nie jest w stanie określić jeszcze sztywnej daty jego zakończenia.
Umowy z obecnymi agencjami kończą się w styczniu 2026 roku. PZU aktualnie współpracuje m.in. z Leo Burnett Warszawa, AWX, 2012 Agency i Focus Nation Group.
obsługą mediową ubezpieczyciela zajmuje się Sigma Bis, w której PZU jest - obok Orlenu - współwłaścicielem.
Dołącz do dyskusji: PZU chce wybrać trzy agencje reklamowe do współpracy