SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PZU chce wybrać trzy agencje reklamowe do współpracy

PZU szykuje się do przetargu na obsługę reklamową, w którym wybierze do współpracy trzy agencje. Umowy z obecnymi wygasają w styczniu 2026 roku. 

Ubezpieczyciel zakończył proces RFI (Request Form Information), ale jego biuro prasowe nie podaje, ile agencji do niego się zgłosiło. 

– Niebawem rozpoczniemy etap RFP z wybranymi agencjami, które zostaną do niego oficjalnie zaproszone. Na ten moment nie wiemy, czy wszystkie zdecydują się do niego przystąpić – przekazało nam biuro prasowe PZU. 

Celem przetargu jest wyłonienie trzech agencji do współpracy reklamowej przy kampaniach 360 - jednej wiodącej i dwóch wspierających. – W związku z tym, że będziemy wyłaniać trzy agencje, do przetargu musimy zaprosić nieco więcej firm, niż przy wyborze jednego partnera – informuje biuro prasowe.

Zobacz też: Audyt w PZU - czarna lista mediów

Spółka chce sfinalizować przetarg w ciągu kilku miesięcy, jednak na tym etapie nie jest w stanie określić jeszcze sztywnej daty jego zakończenia.

Umowy z obecnymi agencjami kończą się w styczniu 2026 roku. PZU aktualnie współpracuje m.in. z Leo Burnett Warszawa, AWX, 2012 Agency i Focus Nation Group.

obsługą mediową ubezpieczyciela zajmuje się Sigma Bis, w której PZU jest - obok Orlenu - współwłaścicielem. 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: PZU chce wybrać trzy agencje reklamowe do współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl