Puma chce dotrzeć do młodych kampanią z udziałem Jana Wieteski i Daniela Walaska
Ruszyła kampania butów Puma Slipstream, której twarzami zostali aktorzy młodego pokolenia - Jan Wieteska i Daniel Walasek.
Sportowa marka Puma wskrzesza koszykarski styl z lat 80., wprowadzając najnowszą odsłonę modelu Slipstream. Premierze towarzyszy lokalna kampania z udziałem aktorów młodego pokolenia, Jana Wieteski i Daniela Walaska, którzy zabierają widzów w wizualną podróż do przeszłości.
Koszykarskie starcie w klipie Puma
Wideo opowiada historię dwóch braci – nieustraszonych miłośników podróży w czasie oraz koszykówki - którzy nie boją się odkrywać nieznanego, zgodnie z duchem globalnej kampanii PUMA Slipstream „Welcome Unbored”.
W spocie przenoszą się do owianego legendą meczu z 1964 roku, w którym polscy koszykarze zmierzyli się z drużyną gwiazd NBA. To wyjątkowe wydarzenie na stałe wpisało się w karty historii polskiej koszykówki.
Do udziału w lokalnej odsłonie kampanii marka zaprosiła również osoby związane ze środowiskiem koszykówki w Polsce, między innymi: Rafała „Lipka” Lipińskiego, jednego z najlepszych dunkerów na świecie i Mike’a Hicksa, reprezentanta Polski w koszykówce w formule 3x3.
Za koncepcję kampanii, jej przebieg, a także produkcję video oraz sesji zdjęciowej odpowiedzialna jest agencja high&. Spot wyreżyserował Piotr Kujda, zdjęciami zajął się Igor Połaniewicz, a muzykę skomponował Wojtek Urbański. Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest Paweł Fabjański. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy Havas odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Dołącz do dyskusji: Puma chce dotrzeć do młodych kampanią z udziałem Jana Wieteski i Daniela Walaska