Dwutygodnik "Przyjaciółka" z nowymi działami
Dwutygodnik "Przyjaciółka" (Wydawnictwo Bauer) ukazał się w odświeżonej formule. Pojawiły się nowe rubryki z poradami dotyczącymi m.in. wypieków czy uprawy roślin.
W nowym, styczniowym wydaniu w dziale „Słodka kuchnia” znajdzie się rubryka dotycząca „Z notatnika cukiernika”, gdzie czytelniczki będą mogły przeczytać sprawdzone przepisy na słodkie wypieki.
W dziale „Giełda porad” będzie natomiast nowa rubryka „Twoje rośliny w domu, ogrodzie i na balkonie”.
Nowością będzie także dział „Polskie sanktuaria”, który będzie przewodnikiem po chrześcijańskich miejscach kultu w Polsce i zagranicą, opisująca ich historie, cuda i uzdrowienia.
"Przyjaciółka" w nowej odsłonie będzie dostępna w dwóch wersjach - podstawowej w cenie 2,19 zł i z książeczką kulinarną - w cenie 3,49 zł. Sprzedaż numeru zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, a kolejny numer - kampanią w radiu RMF FM.
Promocja wydań obejmuje także magazyny Wydawnictwa Bauer.
Nakład wyniesie 235 tys. egzemplarzy.
Zakup mediów zaplanował dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował dział marketingu Wydawnictwa Bauer.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodnik "Przyjaciółka" z nowymi działami