Filmy Metro Goldwyn Mayer w ofercie Premier Canal+
Na platformie Premiery Canal+ i w usłudze Premiery VOD+ dla abonentów Canal+ Polska pojawiły się pierwsze filmy z Metro Goldwyn Mayer. To początek współpracy Canal+ Polska z amerykańską wytwórnią.
Na początek w Premiery Canal+ i Premiery VOD+ pojawiło się 25 filmów Metro Goldwyn Mayer, przede wszystkim klasyki sprzed wielu lat.
Canal+ Polska zapowiada, że w dalszym okresie współpracy do oferty zostaną włączone także najnowsze filmy amerykańskiej wytwórni.
Obecnie na platformie Premiery Canal+ i w usłudze Premiery VOD+ dostępne są następujące filmy od Metro Goldwyn Mayer: „Rodzina Addamsów”, „Klatka dla ptaków”, „Szkoła melanżu”, „Carrie” (z 1976 r.), „Carrie” (z 2013 r.), „Creed: Narodziny legendy”, „Fargo” (z 1996 r.), „Cztery wesela i pogrzeb”, „Dorwać małego”, „Hobbit: Niezwykła podróż”, „Hobbit: Bitwa Pięciu Armii”, „Hobbit: Pustkowie Smauga”, „Kalifornia”, „Legalna Blondynka”, „Legalna Blondynka 2”, „Siedmiu wspaniałych”, „Misery”, „Pluton”, „Rain Man”, „RoboCop (z 1987 r.), „RoboCop (2014), „RoboCop 2”, „Walkiria”, „Gdzie jesteś, Bernadette?” i „Milczenie owiec”.
Platforma Premiery Canal+, uruchomiona w czerwcu ub.r., pozwala wypożyczać pojedyncze filmy (w cenie od 4,90 do 24,90 zł). Z serwisu mogą korzystać wszyscy internauci, nie tylko abonenci Canal+.
Canal+ ma 2,7 mln klientów
Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do Grupy TVN Discovery.
Wiosną ub.r. Canal+ Polska uruchomił dwa serwisy VoD dostępne dla wszystkich internautów: Canalplus.com działający w modelu subskrypcyjnym (z filmami, programami i streamingiem 76 stacji tv) oraz Premiery Canal+, w którym można wypożyczać pojedyncze filmy.
Natomiast liczba użytkowników pośrednich Canal+ Polska, czyli głównie korzystających z pakietów Canal+ w sieciach kablowych, rok do roku wzrosła o 2,5 proc., z 321 do 329 tys.
W pierwszej połowie ub.r. przychody sprzedażowe Canal+ Polska zwiększyły się rok do roku z 1,11 do 1,19 mld zł. Zysk operacyjny poszedł w górę z 34,75 do 154,84 mln zł, a zysk EBITDA wzrósł rok do roku o 30 proc. do 254,5 mln zł Firma uzasadniła to stałą optymalizacją kosztów działalności operacyjnej.
Dołącz do dyskusji: Filmy Metro Goldwyn Mayer w ofercie Premier Canal+