„Pożegnaj lody, przywitaj nagrody” w promocji chłodziarko-zamrażarek Bosch (wideo)
Zaczęła się promocja chłodziarko-zamrażarek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wyposażonych w technologię bezszronową NoFrost. Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Pożegnaj lody, przywitaj nagrody” przygotowana przez firmy Insignia i PrimeMovers.
W ramach promocji przy zakupie wybranych modeli chłodziarko-zamrażarek Bosch z technologią bezszronową NoFrost można otrzymać 300 zł zwrotu, o ile wyśle się wypełniony kupon zgłoszeniowy i potwierdzenie zakupu zgodnie z instrukcją dostępną na stronie NoFrost.pl. Akcja potrwa do końca września, a jej obsługą zajmuje się agencja A1.
Promocję wspierają reklamy, w których prezentowany jest trafiający właśnie do sprzedaży model chłodziarko-zamrażarki RetroClassic.
Akcja reklamowa obejmuje prasę (najpopularniejsze magazyny parentingowe, kobiece, wnętrzarskie i lifestyle’owe) oraz punkty sprzedaży (spot emitowany na ekranach, plakat wielkoformatowy na fasadzie jednego z centrów handlowych w Warszawie).
Za kreację reklam, realizację działań w internecie oraz zakup mediów odpowiada agencja Insignia, natomiast produkcją spotu zajęła się firma PrimeMovers.
Dołącz do dyskusji: „Pożegnaj lody, przywitaj nagrody” w promocji chłodziarko-zamrażarek Bosch (wideo)