Polski koszykarz ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum ma wpisywać się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread, należąca do Publicis Groupe.
Sochan z nową współpracą ambasadorską
Premiera nowej odsłony zapachu miała miejsce w trakcie letnich Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu, co symbolizowało połączenie tej wyjątkowej kompozycji zapachowej z duchem rywalizacji. Marka Rabanne słynie ze zmysłowych i spektakularnych zapachów, przywiązując przy tym ogromną dbałość o szczegóły. Flakon Invictus Parfum formujący się w literę „V”, dodaje męskości, a kształt pucharu ma zwieńczać półkę niczym wygrane trofeum.
Produkt występuje w kolorystyce głębokiego granatu ze złotymi zdobieniami. Zapach to połączenie zmysłowego czarnego mydła, z uzależniającym drzewem sandałowym oraz nutą lawendy, która dodaje świeżości i wyrazistości.
Celem kampanii promującej Invictus Parfum jest ukazanie zapachu dedykowanego mężczyźnie, który jest pewny siebie, doskonale zna swoje możliwości.
Kampania obejmuje digital, m.in. media społecznościowe sportowca.
Dołącz do dyskusji: Polski koszykarz ambasadorem marki Rabanne