Polska Press Grupa uruchomiła projekt Start.up.press
Polska Press Grupa uruchomiła nowy projekt - Start.up.press. To cykl poradników wideo, kierowanych do przedsiębiorców, oraz do tych, którzy myślą o wystartowaniu z własną firmą.
Start.up.press można śledzić w serwisach internetowych Polska Press Grupy, na stronie strefabiznesu.pl oraz w serwisach dzienników regionalnych. Joanna Pazio, rzeczniczka prasowa Polska Press mówi, że powodem uruchomienia formatu jest chęć pomagania młodym biznesom i szerzej: przedsiębiorczości. - W specjalnie przygotowanych odcinkach będziemy przybliżać świat startupów i wprowadzać w tematykę m.in. programów akceleracyjnych, wsparcia aniołów biznesu, poszukiwania inwestorów - dodaje Pazio.
Programy są przygotowywane w otwartym w grudniu nowoczesnym studiu wideo Vivi24. - Uruchomiliśmy je, by jeszcze bardziej profesjonalizować nasze produkcje, realizować zupełnie nowe tematyczne formaty wideo, a także przedsięwzięcia dedykowane dla biznesu - mówił w grudniu Tomasz Krawczyk, dyrektor rozwoju redakcyjnego Polska Press Grupy.
Cykl jest przygotowywany we współpracy z ekspertami z rynku startupowego w Polsce. Bohaterką pierwszego odcinka wideoporadnika jest Eliza Kruczkowska, dyrektor ds. rozwoju innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju. Temat odcinka: „Czym jest przedsiębiorczość i jaka jest rola państwa w jej rozwoju?”.
Ze realizację wideo odpowiada Zespół Wideo Polska Press Grupy, kierowany przez Jędrzeja Nowaka. Cykl wspiera kampania promocyjna w mediach Polska Press Grupy.
Dołącz do dyskusji: Polska Press Grupa uruchomiła projekt Start.up.press