SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV najpopularniejszym kanałem muzycznym, Viva Polska wypadła poza podium

W marcu br. liderem oglądalności wśród stacji muzycznych było Polo TV. Z kolei wśród młodych widzów na pierwsze miejsce awansowała Eska TV. Viva Polska w obu grupach spadła poza podium, notując największe spadki w rankingu.

Udział w rynku telewizyjnym kanału Polo TV w marcu 2013 roku wyniósł 0,59 proc. W stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on najbardziej w zestawieniu, bowiem o 204,1 proc. Stacja ta nadaje na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Rok temu kanał ten zajmował miejsce czwarte.

Z trzeciej na drugą pozycję awansowała Eska TV. Jej udział w analizowanym okresie zwiększył się o 127,9 proc. i ostatecznie wyniósł 0,47 proc. Stacja ta również dostępna jest naziemnie na MUX-1.

Natomiast z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł kanał 4fun.tv. W zeszłym miesiącu jego wynik wyniósł 0,24 proc. po spadku o 9,6 proc.

Dopiero na czwarte miejsce w zestawieniu spadł dotychczasowy lider oglądalności wśród stacji muzycznych, czyli kanał Viva Polska. Jego udział w marcu br. zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 49,4 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,22 proc.

Na dziewiątej pozycji zadebiutowała nadająca od października ub.r., a monitorowana od marca br. stacja muzyczna Stars.tv, dostępna niekodowanie z satelity Hot Bird i w małych kablówkach. Jej udział w zeszłym miesiącu wyniósł 0,02 proc. i był wyższy od udziału nadającego dłużej kanału Kino Polska Muzyka (0,01 proc.).

Wśród kanałów młodzieżowych pozycję lidera zajęło MTV Polska, którego udział po spadku o 44,8 proc. wyniósł 0,07 proc. Natomiast wynik konkurencyjnego AXN Spin to niespełna 0,01 proc. Stacja ta jednak nadaje dopiero od stycznia ub.r., zaś do pomiaru telemetrycznego AXN Spin włączony został w styczniu br.

marzecwszyscy 4+
20122013
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
Polo TV12 2430,19540 8200,593
Eska TV12 8490,20432 0140,465
4fun.tv16 9570,27016 8030,244
VIVA Polska27 7470,44115 3490,223
ITV3 9690,06312 2790,178
TV.DISCO2 7000,0436 1920,090
VH 1  1 9310,0312 5390,037
Rebel.tv1 0420,0172 1360,031
Stars.tv--1 6060,023
Kino Polska Muzyka9530,0159830,014
Wirtualnemedia.pl
MTV Polska7 8870,1254 7170,069
AXN Spin--4310,006


Z kolei w grupie widzów w wieku 13-29 lat nowym liderem została stacja Eska TV, która awansowała z miejsca trzeciego. Jej udział wzrósł tutaj o 91,3 proc. do poziomu 1,26 proc. Z miejsca czwartego na drugie awansowało Polo TV (1 proc. udziału, wzrost o 178,7 proc.). Ostatnie miejsce podium należało tutaj do 4fun.tv, które rok temu było drugie (0,71 proc., - 21,6 proc.).

Dotychczas liderująca Viva Polska spadła dopiero na miejsce czwarte, notując największy spadek w rankingu wynoszący 46,4 proc. Jej średni wynik uplasował się na poziomie 0,63 proc.

Z kolei największym wzrostem średniego udziału (aż o 334,2 proc. do 0,32 proc.) pochwalić się mógł tutaj kanał ITV.

marzecwszyscy 13-29
20122013
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
Eska TV6 0380,65811 8011,259
Polo TV3 2780,3579 3300,995
4fun.tv8 2640,9006 6180,706
VIVA Polska10 7941,1765 9110,630
ITV6740,0732 9700,317
TV.DISCO7510,0821 3030,139
VH 1  6910,0754850,052
Rebel.tv2000,0223310,035
Stars.tv--1460,016
Kino Polska Muzyka340,004380,004
Wirtualnemedia.pl
MTV Polska3 5640,3882 2340,238
AXN Spin--1940,021


Najchętniej oglądaną pozycją w kanałach muzycznych w marcu 2013 roku był program „Vipo-disco polo hity”, który na antenie Polo TV obejrzało 222 tys. widzów. Ogółem pozycje z anteny tej stacji w zestawieniu dziesięciu topowych programów zajęły aż osiem miejsc. Pozostałe dwie lokaty przypadły programom z Eski TV.

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
VIPO DISCO POLO HITY /PROG.MUZ.POL./Polo TV222 2041,69
DISCO RELAXPolo TV206 3642,16
DISCO POLO LIVE /PROG.MUZ/Polo TV193 6741,58
DISCO HIT FESTIVAL KOBYLNICA 2012 /RELACJA/Polo TV190 5071,86
WEEKEND Z NEW ROMANTIC /PROG.MUZ.POL/Polo TV174 4182,04
ESKA TV NEWS /PROG.MUZ.POL./Eska TV161 6332,33
LISTA PRZEBOJOW /PROG.MUZ.POL./Polo TV161 3121,20
DANCE CHART /PROG.ROZR.MUZ.POL./Eska TV149 3201,83
DISCO POLOT /PROG.MUZ./Polo TV143 5691,17
WEEKEND Z ELTONEM JOHNEM /PROG. MUZ. POL./Polo TV143 2201,91


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Polo TV najpopularniejszym kanałem muzycznym, Viva Polska wypadła poza podium

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Debil Zbigniew amber Bąk
Polo TV oglądają zapewne lemingi i stąd ta popularność
odpowiedź
User
marecki
mozna bylo sie tego spodziwac po amerykanskim shicie jaki prezentuje Viva.Kiedys to byl super kanal i rzeczywiscie muzyczny.
odpowiedź
User
zona
Brawo Małgosia, Staszek i ekipa :))))
odpowiedź