Podpiwek Jędrzej reklamowany jako „tradycyjnie zakręcony”
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Podpiwek Jędrzej, piwo bezalkoholowe produkowane przez Van Pur. Akcję przygotowały firmy Touch Ideas, Invitro i MediaCom Warszawa.
Kampania Podpiwka Jędrzej przebiega pod hasłem „„Tradycyjnie zakręcony”, które podkreśla charakterystyczną cechę brand hero marki - długi wąs, obecny też w logo produktu. Reklamy, podobnie jak sam napój, są skierowane do mężczyzn po 30. roku życia.
Akcja od 22 kwietnia jest prowadzona w prasie (tygodniki opinii, magazyny męskie i lifestyle’owe) oraz internecie.
Koncepcję kampanii przygotowała agencja Touch Ideas, kreację - agencja Invitro, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Podpiwek Jędrzej reklamowany jako „tradycyjnie zakręcony”