SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podpiwek Jędrzej reklamowany jako „tradycyjnie zakręcony”

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Podpiwek Jędrzej, piwo bezalkoholowe produkowane przez Van Pur. Akcję przygotowały firmy Touch Ideas, Invitro i MediaCom Warszawa.

Kampania Podpiwka Jędrzej przebiega pod hasłem „„Tradycyjnie zakręcony”, które podkreśla charakterystyczną cechę brand hero marki - długi wąs, obecny też w logo produktu. Reklamy, podobnie jak sam napój, są skierowane do mężczyzn po 30. roku życia.

Akcja od 22 kwietnia jest prowadzona w prasie (tygodniki opinii, magazyny męskie i lifestyle’owe) oraz internecie.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Touch Ideas, kreację - agencja Invitro, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Podpiwek Jędrzej reklamowany jako „tradycyjnie zakręcony”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alicja z Żagania
doskonały napój i zdrowy bez konserwantów.Najlepszy z wodą mineralną schłodzoną.Uwielbiam go.
0 0
odpowiedź
User
mark
Tylko gdzie to kupić szukam juz pół roku w roznych sklepach. nawet nie wiedza co to jest . Szukam podpiwek Jedrzej , dla czego jest nie osiagalny . Tyle pisze o tym Podpiwku Jedrzej , a nikt go nie ma . Producent nie jest w stanie produkować , bo dla czego nie ma go w sklepach
0 0
odpowiedź