PLL LOT wybiera agencję do strategicznej obsługi reklamowej
Polska Grupa Lotnicza ruszyła z przetargiem na wybór strategicznej agencji reklamowej dla Polskich Lonii Lotniczych LOT. Oferty można składać do 22 lipca.
Przetarg dotyczy wyboru agencji do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT.
Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo. W pierwszym etapie, otwartym dla wszystkich zainteresowanych, konieczne będzie złożenie dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu. W drugim etapie wezmą udział te agencje, które zostaną do niego zakwalifikowane na podstawie dostarczonych w I etapie dokumentów.
Oferty można składać do 22 lipca. Polska Grupa Lotnicza zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyn.
Jedną z ostatnich wizerunkowych kampanii PLL LOT, która była realizowana jesienią 2023 roku, a marka podkreślała w niej, że "ważne jest z kim podróżujesz” przygotowała agencja reklamowa Grey Group Poland.
Dołącz do dyskusji: PLL LOT wybiera agencję do strategicznej obsługi reklamowej