SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play wybiera Jet Line do kampanii outdoorowych

Jet Line, firma specjalizująca się w reklamie wielkoformatowej, będzie udostępniać kilkadziesiąt spośród swoich nośników 12x4 m należących do sieci Motorway firmie P4, operatorowi telefonii komórkowej Play.

Umowa dotycząca realizacji kampanii obowiązuje do końca 2008 roku.

- Porozumienie dotyczące sieci Play ma ogólnopolski zasięg. Firma P4 wybrała tablice usytuowane przy głównych drogach tranzytowych naszego kraju. Umowa stanowi kontynuację naszej udanej współpracy, która trwa od lipca tego roku - komentuje Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line.

jetline

Dołącz do dyskusji: Play wybiera Jet Line do kampanii outdoorowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl