PixAd będzie sprzedawać reklamy w serwisach Ringier Axel Springer
Sieć PixAd będzie oferować reklamy na fotografiach w serwisach Ringier Axel Springer. Współpraca dotyczy siedmiu najpopularniejszych stron wydawnictwa.
PixAd oferuje reklamy typu in-image, wykorzystujące potencjał marketingowy zdjęć publikowanych w serwisach internetowych. Firma udostępnia dwa podstawowe formaty reklamowe: bannery oraz aplikację e-commerce'ową, która zmienia statyczne zdjęcia w interaktywny kontent generujący sprzedaż.
Obecnie do kilkuset stron zrzeszonych w sieci PixAd dołącza siedem serwisów Ringier Axel Springer: autoswiat.pl, gamezilla.pl, fakt.pl, komputerswiat.pl, newsweek.pl, przegladsportowy.pl i wspodnicy.pl. Przypomnijmy, że wszystkie witryny Ringier Axel Springer w grudniu ub.r. miały prawie 5 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu PBI/Gemius).
Współpraca PixAd z Ringier Axel Springer została podjęta w wyniku działań new businessowych sieci. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: PixAd będzie sprzedawać reklamy w serwisach Ringier Axel Springer