Kompania Piwowarska wprowadza piwo Redd’s Mango i Cytryna. Nowa platforma komunikacyjna Let’s Redd’s
Na rynku zadebiutował nowy wariant piwa Redd's o smaku Mango i Cytryny (Kompania Piwowarska). Obok tego marka zadebiutuje w marcu z nową platformą komunikacyjną Let’s Redd’s, którą przygotowała agencja GPD.
Nowy Redd’s Mango i Cytryna dostępny jest w butelce bezzwrotnej 400 ml oraz puszce 500 ml. To kolejny smak napoju piwnego, obok żurawinowego, bianco, maliny z granatem oraz jabłka z trawą cytrynową.
Let’s Redd’s
W marcu wystartuje też nowa platforma komunikacyjna marki - "Let’s Redd’s". - W naszej nowej komunikacji stawiamy na autentyczność, inspirację i zmianę perspektywy. Prezentujemy różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Zachęcamy do dostrzegania i doceniania drobnych przyjemności, ulotnych chwil, spontanicznych spotkań. Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę - w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że także wśród panów nie ma fanów Redd’sa - mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki, dodając: - Redd’s have fun, Redd’s meet, Redd’s chill… Każdy może dopisać swoją wersję tego zapraszającego do świata przyjemności hasła. Let’s Redd’s.
Obejmie kampanię telewizyjną, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach i gazetkach handlowych oraz aktywacje konsumenckich. W punktach sprzedaży wiosną pojawią się nowe materiały POS.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, zakupem mediów Zenith Polska. Działania w social mediach i digitalu prowadzi agencja Hand Made.
Projekt nowych opakowań przygotowała agencja Opus B Design.
Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska wprowadza piwo Redd’s Mango i Cytryna. Nowa platforma komunikacyjna Let’s Redd’s