Pisma Bauera nie znikną z sieci Kolportera. Jest porozumienie
Wydawnictwo Bauer i firma Kolporter porozumiały się w sprawie dalszej współpracy dotyczącej dystrybucji czasopism bauera w punktach sprzedaży obsługiwanych przez Kolportera.
Porozumienie zostało zawarte w ostatnim czasie, mimo że pierwotnie firmy chciały podpisać umowę dotyczącą 2014 roku już do końca lutego br. Deklaracja ta pojawiła się po tym, jak Bauer i Kolporter nie uzgodniły początkowo warunków współpracy na ten rok i tytuły Bauera przez pierwsze dwa tygodnie stycznia nie były sprzedawane w punktach, do których prasę dostarcza Kolporter (więcej na ten temat).
Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, nie komentuje umowy z Kolporterem. Mówi jedynie, że wydawnictwo zawarło już umowy dystrybucyjne na 2014 rok z wszystkimi firmami kolporterskimi. Czyli poza Kolporterem także z Ruchem i małymi dystrybutorami.
Wydawnictwo Bauer wydaje ponad 30 pism w segmentach: kobiecym (luksusowym, poradnikom i rozrywkowym), młodzieżowym, telewizyjnym, komputerowo-growym i motoryzacyjnym.
Kolporter szacuje, że jego udział w krajowym rynku dystrybucji prasy wynosi 56 proc.
Dołącz do dyskusji: Pisma Bauera nie znikną z sieci Kolportera. Jest porozumienie