SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pirat sprzedający lampę reklamuje Tablica.pl (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (należącego do Grupy Allegro). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, MRM Worldwide, OTO film i Starcom.

Reklamy Tablica.pl pokazuje, że każdy ma w domu niepotrzebne rzeczy, które można sprzedać za pośrednictwem tego serwisu.

Pierwszy bohater kampanii, odkrywając to, zmienia się w pirata i sprzedaje lampę, której nie używa. Drugi spot trafi do emisji 23 września.

Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Tablica.pl jako internetowego serwisu ogłoszeń lokalnych. Jest ona skierowana przede wszystkim do sprzedających.

W lipcu br. Tablica.pl zanotowała 5,71 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).


Akcja reklamowa od 16 września jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN7, Discovery),  radiu (RMF FM, Radio ZET, Radio Kolor, Roxy FM, Radio Złote Przeboje), internecie oraz na outdoorze (citylihty, reklamy w przejściu podziemnym pod warszawską Rotundą). Potrwa do końca października.


Kreację kampanii przygotowała agencja McCann Warsaw, a za działania w internecie odpowiada agencja MRM Worldwide (obie należą do McCann Worldgroup). Spoty telewizyjne wyprodukowała firma OTO Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Tym samym McCann Worldgroup rozpoczyna obsługę reklamową Tablica.pl. Zlecenie to zdobyła w dwuetapowym przetargu rozstrzygniętym w sierpniu br. Nie informuje, na jak długo podpisała umowę z wydawcą serwisu.

Poprzednią dużą kampanię Tablica.pl - prowadzoną jesienią ub.r. z udziałem Pata i Mata, bohaterów bajki „Sąsiedzi” - przygotowała agencja Pride&Glory Interactive, obecnie działająca jako VML Poland (przeczytaj więcej o akcji i zobacz spot).

 

Dołącz do dyskusji: Pirat sprzedający lampę reklamuje Tablica.pl (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
widzialem,niezle, ale bym przemonowal troche
0 0
odpowiedź
User
słabo
Big fail. Skarbów się nie sprzedaje!!!
Spot słabiutki.
0 0
odpowiedź
User
Na You Tube
Spot ma już ponad 1.500.000 unikalnych wejść na You Tube - kanał Tablica.pl. Wynik po niespełna trzech tygodni od emisji....
21 12
odpowiedź