PGE wybiera dwie agencje do dwuletniej współpracy
Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na wybór dwóch agencji reklamowych do obsługi ATL i BTL. Będzie z nimi pracować przez dwa lata od momentu zawarcia umowy.
Współpraca z wybranymi agencjami obejmie produkcję i kreację materiałów reklamowych, wizerunkowych oraz promocyjnych.
Agencje, wyłonione w przetargu, będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz bieżących projektów marketingowych w obszarze offline i online.
Do ich zadań należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki, przy zachowaniu spójności w obrębie systemu identyfikacji wizualnej oraz formatu kreatywnego marki, szukając jednocześnie indywidualnych rozwiązań
wyróżniających markę na rynku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W ramach współpracy agencje odpowiedzialne będą za kreację, strategię i realizację (produkcję) kampanii reklamowych w tym: produkcje spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do Internetu oraz wszelkich innych materiałów
reklamowych. Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca współpraca również przy projektach w okresie pozakampanijnym czyli przez cały okres trwania umowy.
Cała komunikacja marketingowa będzie realizowana w oparciu o nową strategię marki, którą Grupa PGE ogłosiła w październiku 2021 roku, i hasło „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie".
Umowa ramowa zawarta zostanie na okres 24 miesięcy (od momentu podpisania umowy) bądź do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację.
O wyborze zwycięskich firm zdecydują: cena ( 60 proc.), doświadczenie agencji (25 proc.) i jej portfolio (15 proc.).
Ostatnio obsługą reklamową PGE zajmowały się agencje reklamowe Publicis i Fabryka Komunikacji Społecznej, które wygrały przetarg spółki na początku 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: PGE wybiera dwie agencje do dwuletniej współpracy