PGE Arena Gdańsk w internecie z wirtualnym stadionem
Agencja Jamel Interactive stworzyła wirtualne oblicze stadionu PGE Arena Gdańsk, budowanego na Euro 2012. Realizacja obejmuje nową witrynę obiektu oraz dedykowaną aplikację "Wirtualny Stadion" na Facebooku.
Strona internetowa PGE Arena Gdańsk ma być źródłem informacji o planowanych wydarzeniach sportowych oraz kulturalnych. Jej grupę docelową stanowią głównie odbiorcy imprez masowych. Elementem dominującym serwisu jest moduł aktualności oraz dostęp do informacji mających być przydatnymi dla gości obiektu, takich jak lokalizacja czy dojazd. Stworzono także odrębną podstronę skierowaną do osób zainteresowanych ofertą konferencyjną, gastronomiczną czy też prestiżową (loże VIP, miejsca biznesowe).
Facebookowa aplikacja "Wirtualny Stadion" pozwala użytkownikom portalu społecznościowego stworzyć własny awatar oraz zająć miejsce w jednym z sektorów PGE Areny. Od soboty z tej możliwości skorzystało ponad 1,3 tys. internautów. Podobnie jak na prawdziwym stadionie ilość miejsc na wirtualnych trybunach jest ograniczona do 42 tys. Aplikacja umożliwia także zapraszanie znajomych, przypisanie swojemu awatarowi komentarza oraz wysyłanie wiadomości. "Wirtualny Stadion" dostępny jest poprzez profil PGE Areny na Facebooku.
Umowa, w ramach której stadion do końca 2014 roku będzie nosił nazwę PGE Arena Gdańsk, została oficjalnie zawarta w maju tego roku. Polska Grupa Energetyczna zapłaci za to 35 mln zł (więcej na ten temat).
Budowany w gdańskiej dzielnicy Letnica stadion ma zostać oddany do użytku na początku 2011 roku. Podczas Euro 2012 zostaną na nim rozegrane trzy spotkania grupowe i jeden ćwierćfinał.
Dołącz do dyskusji: PGE Arena Gdańsk w internecie z wirtualnym stadionem