Perła reklamowana jako „najbardziej lubelskie piwo na świecie” (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa piwa Perła (Perły Browary Lubelskie). Akcję przygotowały agencja Raymond i dom mediowy Media Group.
Nowa kampania Perły ma charakter wizerunkowy. W prosty sposób pokazuje proces produkcji tegopiwa: począwszy od zbioru chmielu, aż po nowoczesne linie produkcyjne. Reklama pod hasłem „Perła. Najbardziej lubelskie piwo na świecie” ma podkreślać charakter, upór i pasję, którą pracownicy tego browaru wkładają w to, co robią. W spocie słychać charakterystyczny głos lektora, od lat związanego z Lubelszczyzną. Jego tożsamość na razie trzymana jest w tajemnicy, ale zostanie ujawniona w dalszej części kampanii.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca października - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat i kanały tematyczne z oferty TVN), internet oraz outdoor (300 tablic w całej Polsce). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Raymond, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group.
Dołącz do dyskusji: Perła reklamowana jako „najbardziej lubelskie piwo na świecie” (wideo)