Pepsi w kampanii „Psst! Czas na film” promuje seanse filmowe w kinach
Trwa kampania reklamowa Pepsi „Psst! Czas na film”, która powstała po to, aby przypomnieć konsumentom, że seanse filmowe powinny być celebrowane w komfortowych warunkach – bez zakłóceń, które psują atmosferę i wywołują niepotrzebne poruszenie.
W materiałach wideo promujących kampanię w telewizji oraz online zastosowano charakterystyczny element graficzny w postaci ręki Potwora, która sięga po dwie puszki Pepsi. Animację „łapy” wykorzystano także w unikalnym formacie OOH 3D, który trafił na dach hotelu Marriott w centrum Warszawy.
Event w Cinema City w kampanii Pepsi
Kampania marki została wzbogacona o lokalną część, opartą o nietypowy event w jednej z sal kinowych Cinema City Galeria Północna w Warszawie. W trakcie spotu stylizowanego na zwiastun filmowy, na widowni rozległ się dźwięk telefonu, co wywołało natychmiastową reakcję na ekranie. Do sprawcy zamieszania przemówił główny bohater zwiastuna, który przerwał film i postanowił osobiście rozwiązać sprawę. Celem akcji było przypomnienie uczestnikom wydarzenia, że widzowie muszą przestrzegać pewnych zasad, aby seans przebiegł bez zakłóceń.
Pepsi zaprosiło do współpracy grono influencerów, które podzieliło się relacją z eventu w swoich mediach społecznościowych. Wśród nich znaleźli się m.in.: Maciej Musiał, Karolina Gilon, Naruciak, Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz, Ula Grotyńska, Jan Nowakowski, czy Kaja i Janusz z kanału jakbyniepaczec.
− Celem kampanii jest podkreślenie, że udana filmowa rozrywka to taka z ulubionym wariantem Pepsi i jednocześnie wolna od elementów zakłócających, czy przerywników. Hasłem przewodnim kampanii jest „Psst! Czas na film z Pepsi”, którym zachęcamy konsumentów do chwili relaksu, przy ulubionym filmie i właśnie z puszką Pepsi. Dodatkowo we współpracy z portalem Filmweb stworzyliśmy dedykowaną zakładkę naszej kampanii, na której można obejrzeć wszystkie materiały – powiedziała Aleksandra Smolarczyk-Piskorz, junior brand manager z PepsiCo Polska.
Specjalny pokaz filmowy został zrealizowany przy wsparciu kreatywnym agencji Artegence, agencji eventowej Ewesa i domu mediowego OMD, na zlecenie Pepsi.
Aktywności marki to również współpraca z influencerami – m.in. Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.
Dołącz do dyskusji: Pepsi w kampanii „Psst! Czas na film” promuje seanse filmowe w kinach