SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepco wybrało Fullsix Media do współpracy

Sieć sklepów Pepco rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową na wszystkich rynkach, na których prowadzi działalność - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do współpracy marketer wybrał Fullsix Media, spółkę należącą do Havas Media Group.

W wyniku rozstrzygnięcia trwającego ponad 6 miesięcy przetargu Fullsix Media poprowadzi kompleksowe działania mediowe dla marki Pepco.

Agencja, należąca do Havas Media Group, będzie odpowiedzialna za koordynację 15 rynków, na których obecna jest marka: Polska, Czechy, Rumunia, Słowacja, Węgry, Słowenia, Litwa, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Włochy, Hiszpania, Austria, Serbia i Chorwacja, a także kolejnych, na których będzie rozwijało się Pepco.

 – Przy tak dużej skali rozwoju i intensywnej ekspansji na nowe kraje, Pepco potrzebuje partnerów, którzy dotrzymają nam kroku. Wyzwaniem jest dla nas również coraz większe zróżnicowanie rynków, na których otwieramy nasze sklepy i, choć nasza marka wszędzie ma tę samą ofertę i spójny komunikat do klienta, to jednak media powinny być odpowiednio dywersyfikowane. Jesteśmy przekonani, że wybrana przez nas agencja Fullsix Media posiada odpowiednie kompetencje, które takim wyzwaniom mogą sprostać – mówi Agnieszka Olejniczak, dyrektor marketingu Pepco.

– Regionalny zespół ekspertów – kierowany przez HUB w Polsce – stworzył jedną z najlepszych strategii, zgodną z naszą wizją i filozofią Meaningful Brands. Jest ona ściśle związana z procesem Mx, czyli strategią tworzenia media experience, która pozwala nam wyjść daleko poza podstawowe elementy planowania mediów, stawiając na efektywne połączenie odbiorcy z kontekstem i treścią. Dzięki koordynacji wszystkich rynków przez polski zespół możliwa będzie jej spójna implementacja w całym regionie – komentuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Za strategię, kreację i produkcję reklamową marketera odpowiada agencja Grey Group Poland. Kampanie z zakresu marketingu rekomendacji realizuje dla Pepco agencja Brandlift.

Od jesieni br. produkty Pepco można kupić online na najpopularniejszych platformach zakupowych, m.in. na Allegro, Ceneo, Empik.

Dołącz do dyskusji: Pepco wybrało Fullsix Media do współpracy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Najgorszy badziew w tym sklepie. Raz kupiłem koszulkę, która po jednym ręcznym praniu tak się skurczyła, że nie nadawała się do noszenia. Niech oni znikną raz na zawsze.
odpowiedź