Pele ambasadorem promocji sportowej Tesco
Legendarny brazylijski piłkarz Pele został ambasadorem kampanii Tesco zachęcającej do zwiększonej aktywności ruchowej. Działania prowadzone są w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Akcja Tesco została stworzona z myślą o aktywizacji ruchowej Polaków i obejmuje sprzedaż sprzętu sportowego sygnowanego nazwiskiem słynnego piłkarza po promocyjnych cenach.
Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl stwierdził, że Pele uosabia wszystko to, z czym marka chce być kojarzona.
- Przede wszystkim jest marką samą w sobie, jest wspaniałym sportowcem z ogromnymi osiągnięciami. Jest też osobą której sprawność fizyczna wciąż imponuje. Ponadto jego cechy charakteru, takie jak życzliwość i otwartość sprawiają, że jest on idealnym ambasadorem dla naszej marki - dodał Sikora.
Działania skierowane są szczególnie do stałych klientów sieci Tesco. Za każde wydane 20 złotych otrzyma się specjalny znaczek. Po zebraniu 20 z nich klient jest uprawiony do otrzymania 70 proc. rabatu na wybrane produkty z kolekcji Pele, którymi są piłki dostępne w czterech różnych wariantach oraz plecaki. Piłki nożne meczowe oraz plażowe dostępne będą w cenie 34,99 zł ,po uwzględnieniu rabatu. Mini piłka dostępna będzie w cenie 17,49 złotych, zaś plecak za 49,99 złotych. Poza promocją, pełnowymiarowe piłki Pelego kosztować będą 114,99 złotych, zaś ręcznie szyte mini piłki w cenie 57,99 złotych. Sportowe plecaki dostępne będą za 164,99 złotych.
Działania promocyjne potrwają do 13 lipca.
Za obsługę kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising.
Dołącz do dyskusji: Pele ambasadorem promocji sportowej Tesco