Pekao promuje pożyczkę konsolidacyjną (wideo)
Pod hasłem "Bierz życie za rogi" Bank Pekao rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę pożyczki gotówkowej, przeznaczonej na spłatę kredytów z innych banków.
Swoją ofertę Bank Pekao promuje kampanią w telewizji ogólnopolskiej i na kanałach tematycznych (spot 30” i 2 wersje 15”), na platformach VOD, internecie (filmy 6” i 40”), social mediach i kanałach elektronicznych banku.
Dodatkowo w komunikacji wykorzystane będą także bankomaty sieci Euronet oraz siatki wielkoformatowe. Bank wymienił też folie i siatki reklamowe na swoich oddziałach.
- W kampanii reklamowej postawiliśmy na groteskowy przekaz o tym, jak duża rata może utrudnić życie. Młodemu bohaterowi spotów, w najmniej pożądanych sytuacjach, wchodzi w drogę animowany banner z przypomnieniem o spłacie raty. Uporczywie uniemożliwia czerpanie przyjemności z życia. Ratunek na szczęście jest w zasięgu ręki i po raz kolejny pokazaliśmy, że warto brać życie za rogi - zaznacza Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu w Banku Pekao.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi, za działania digital Sales&More i Spot&Dot , za social media Insignia, a za zakup mediów Fullsix Media. Filmy reklamowe wyreżyserował Paweł Borowski, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.
Dołącz do dyskusji: Pekao promuje pożyczkę konsolidacyjną (wideo)