Punkciaki promują Payback w Kauflandzie (wideo)
Rozpoczęła się najnowsza kampania sklepów Kaufland, która informuje o ich dołączeniu do grona partnerów programu lojalnościowego Payback. Kampania powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa.
W ramach nowej kampanii emitowany jest spot, którego głównymi bohaterami są „punkciaki”, czyli maskotki programu Payback kryjące się za produktami w sklepie. „Punkciaki” pod nieobecność klientów bawią się, a każdemu z nich nadano zabawny wygląd i charakter. Gdy w sklepie pojawiają się klienci, „punkciaki” podążają za nimi przynosząc im dosłownie i w przenośni same korzyści.
Kampania zachęca nowych użytkowników programu Payback do odebrania i rejestracji karty w sieci Kaufland, a dotychczasowych użytkowników programu do odwiedzenia sklepów w celu dalszego zbierania punktów.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, kinach i internecie.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, która wygrała przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland pod koniec ub.r. Za animację odpowiada Platige Image.
Dołącz do dyskusji: Punkciaki promują Payback w Kauflandzie (wideo)