Paweł Tomczak dyrektorem rynków zagranicznych w Aflofarmie
W strukturze firmy farmaceutycznej Aflofarm Farmacja Polska utworzono nowe stanowisko dyrektora rynków zagranicznych. Objął je Paweł Tomczak, wcześniej dyrektor generalny firmy Walmark.

Do tej pory Aflofarm sprzedawał swoje produkty na rynkach zagranicznych za pośrednictwem zagranicznych dystrybutorów. Produkowane przez firmę suplementy diety są dzięki temu dostępne na 30 rynkach na całym świecie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, niemal całej Europie, w Azji i na Bliskim Wschodzie.
Teraz firma chce we własnym zakresie tworzyć swoje struktury poza Polską oraz zwiększać świadomość swoich marek na rynkach zagranicznych. W tym celu utworzono stanowisko dyrektora rynków zagranicznych. Objął je Paweł Tomczak, manager od wielu lat związany z rynkiem farmaceutycznym.
Poprzednio, w latach 2013-2016, Tomczak był dyrektorem generalnym w firmie Walmark. Wcześniej przez dwa lata pracował w Sanofi jako general manager i prezes.
W latach 2002-2010 związany był z USP Zdrowie, gdzie kolejno zajmował stanowiska: senior brand manager, category manager, media manager, marketing unit director i sales director. Przez trzy lata był też brand managerem marek Rama i Kasia w Unilever Polska.
Dołącz do dyskusji: Paweł Tomczak dyrektorem rynków zagranicznych w Aflofarmie